2016年1月7日木曜日

井戸が完成しました。

       KINGDOM OF CAMBODIA
  

      To:  ARMONIA MUSICA THE 6th WELL

  BRINGS LIGHT TO YOUR HEART THROUGH MUSIC.,JAPAN

  This is to give you our gratitude for the help you have given to make water wells for the people in Siem Reap province.

 With your generous donations we are managed to sonstruct I water well in our province, which is very important need of people.Without your help those poor people will be in great difficulty.Thanks to your great help those poor people will have clean water to use for their daily needs.

 On behalf of people in Siem Reap and the government,I would like to thank you for the great help you have given to our poor country.

 

井戸が完成いたしました!私たちの井戸は、パンテアイスレイ郡、ロンタエク地区のトナール村です!!

上の英文は、カンボジアからの感謝状です。すごく要約すると、

日々の暮らしに綺麗なお水はとても重要で、あなたたちの援助がなければ、貧しい人々はそれを手にすることはできないです。
シェムリアップの人々を代表してシェムリアップ政府が、あなた達が私たちの貧しい国に与えた大きな助けに感謝申し上げます。
みたいなことが書いてあると思います。

音楽がお水になって人々の暮らしを支えていくことは、本当に美しく嬉しいことです。

共演の皆さま、合唱の皆様、お客様、スタッフ、皆で造った井戸です。本当にありがとうございました。音楽で人々に喜びと笑顔を手渡せましたこと、心より感謝申し上げます。

 





 



ホームページ チャリティ・コンサート”音楽で広げる燈火”
http://armonia328.wix.com/classical-music-jp#!blank/nk03a

 
 
 
 
 
 
 

0 件のコメント:

コメントを投稿